مرجع دانلود برترین فایل‌‌های دانلود تحقیق، پروژه، پایان‌نامه، پاورپوینت و ...

دانلود پاورپوینت بازاریابی صنعتی(Industrial marketing)


دانلود پاورپوینت بازاریابی صنعتی(Industrial marketing)

بازاریابی صنعتی (به انگلیسی: Industrial marketing or B2B marketing)، بازاریابی کالا یا خدمتی است که از یک کسب وکار به کسب کار دیگر صورت می‌گیرد. کالای صنعتی کالایی است که به مصرف نهایی مصرف‌کنندگان نمی‌رسد بلکه در فرایند تولید کالای دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. بازاریابی صنعتى چيست ؟ بازاريابى صنعتى كه به آن Business to Business Marketing يا Business Marketing يا Organizational Marketing نيز گفته مى شود ، عبارت است از بازاريابى كالاها و خدمات در ارتباط با سازمان هاى كسب و كار . سازمان هاى كسب و كار ( يا سازمان هاى صنعتى ) شامل شركت هاى توليد كننده ، سازمان هاى زير مجموعه دولت ، سازمان هاى بخش خصوصى ، مؤسسات آموزشى ، بيمارستان ها ، توزيع كنندگان ، يا واسطه ها مى باشند . سازمان هاى صنعتى ، كالاها و خدمات را به منظور تأمين اهدافى چون توليد كالاها و خدمات ، كسب سود ، كاهش هزينه ها ، و غيره خريدارى مى كنند . برعكس ، بازاريابى كالاها و خدمات مصرفى عبارت است از بازاريابى كالاها و خدمات در رابطه با افراد ، خانوارها و خانه دارها . در اين حالت مصرف كنندگان ، كالاها و خدمات را براى مصرف شخصى خود خريدارى مى كنند . شركت هايى ( سازمان هاى فروشنده ) كه فولاد ، ابزار آلات ، ماشين آلات ، كامپيوتر ، خدمات راهنمايى جهانگردان ، و ديگر كالاها و خدمات را به موسسات كسب و كار ( سازمان هاى خريدار ) مى فروشند ، نيازها ، منابع ، سياست ها و خط مشى هاى خريداران را شناسايى مى كنند . نكته مهم در بازاريابى كسب و كار عبارت است از ايجاد ارزش ( منافع ) براى سازمان هاى خريدار ( مشتريان ) از طريق كالاها و خدماتى كه بر نيا ها و اهداف خريد سازمانى تكيه دارد . براى مثال ، شركتى كه لوله هاى فولادى را توليد و به توليد كنندگان دوچرخه عرضه و بازاريابى مى كند ، به بازاريابى كسب و كار مشغول است...

 

در این بخش پاورپوینت بازاریابی صنعتی(Industrial marketing) در 117 اسلاید برای دانلود قرار داده شده است. در ذیل فهرست مطالب و همچنین پیشنمایشی از آن آورده شده است.

 

فهرست مطالب:

فصل اول- كليات بازارهای صنعتی

  • مقدمه
  • ويژگي بازارهاي صنعتي
  • زنجيره تامين و بازاريابي صنعتي
  • طبقه‌بندي مشتريان صنعتي
  • طبقه‌بندي محصولات در بازارهاي صنعتي
  • روندهاي جديد در بازاريابي صنعتي

فصل دوم- رفتار مصرف‌كننده در بازارهاي صنعتي

  • اهداف فصل
  • واحد تصميم‌گيري سازماني
  • موقعيت‌هاي خريد صنعتي
  • استراتژي‌هاي خريد
  • انتخاب تامين‌كننده
  • گام‌هاي فرايند تصميم‌گيري
  • مدل‌هاي رفتار خريداران سازماني

فصل سوم- مديريت ارتباط با مشتريان در بازارهاي صنعتي

  • اهداف فصل
  • انواع ارتباطات در بازارهاي صنعتي
  • هزينه‌هاي سوئيچ در رابطه مبتني بر همكاري
  • اندازه‌گيري سودآوري مشتريان
  • نمودار تحليل سودآوري مشتريان
  • روش تفسير نمودار سودآوري مشتريان
  • مديريت مشتريان زيان‌ده
  • تهيه گزاره ارزش بر اساس پيوستار ارتباطي
  • اتحادهاي استراتژيك

فصل چهارم- بخش‌بندي، هدفگذاري و موقعيت‌يابي

  • اهداف فصل
  • مثالي از بخش‌بندي در HP
  • مراحل بخش‌بندي
  • معيارهاي بخش‌بندي
  • رويكردهاي بخش‌بندي
  • بخش بندي دو مرحله‌اي
  • رويكرد آشيانه‌اي
  • بخش بندي عمودي
  • هدفگذاري
  • موقعيت‌يابي
  • بخش‌بندي درعمل

فصل پنجم- برنامه‌ریزی استراتژیک

  • اهداف فصل
  • سان تزو
  • تعریف استراتژی
  • نقش بازاریابی در استراتژی
  • استراتژی بازاریابی
  • تحلیل استراتژیک
  • واکنش رقبا
  • موقعیت‌های رقابتی
  • رفتارهای تهاجمی و دفاعی رقبا
  • تحلیل مزیت رقابتی
  • شبکه اثر عدم اطمینان
  • انتخاب استراتژی
  • مدل آنسف
  • مدل خدمات صنعتی
  • استراتژی‌های توسعه فروش خدمات صنعتی
  • اجرا و کنترل استراتژی
  • عوامل موثر بر توان اجرای استراتژی

فصل ششم-مدیریت محصول در بازارهای صنعتی

  • مقدمه
  • مدیریت محصولات جدید
  • مدل نوآوری درهم گسیخته
  • مشارکت در توسعه محصولات جدید
  • عوامل موثر در پذیرش محصولات جدید
  • فرایند توسعه محصولات جدید
  • شناسایی و انتخاب فرصت‌های جدید
  • مرحله دوم- تعریف مفهومی محصول
  • ارزیابی مفهوم یا پروژه
  • مرحله چهارم-توسعه
  • مرحله پنجم-عرضه محصول جدید به بازار
  • استراتژی جایگزینی
  • چرخه عمر محصول
  • استراتژی حذف محصول
  • نام تجاری برای مشتریان صنعتی
  • تفاوت برند در بازارهای مصرفی و صنعتی

فصل هفتم-قیمت‌گذاری

  • اهداف فصل
  • مقدمه
  • قيمت گذاري استراتژيك
  • معني ارزش در بازارهاي بين‌بنگاهي
  • فرايند قيمت‌گذاري
  • تعيين هدف قيمت‌گذاري
  • تحليل تقاضا و كشش قيمت
  • پيش‌بيني هزينه‌ها
  • تحليل هزينه، قيمت و محصولات رقبا
  • تعيين قيمت نهايي
  • شيوه‌هاي قيمت‌گذاري
  • قيمت‌گذاري هزينه‌محور
  • قيمت‌گذاري انعطاف‌پذير
  • قيمت‌گذاري خط محصول
  • قيمت‌گذاري مبتني بر ارزش
  • قيمت‌گذاري مشاركتي
  • قيمت‌گذاري مناقصه‌اي
  • رهبري قيمت
  • قيمت‌گذاري محصولات جديد
  • نكات پاياني


مبلغ قابل پرداخت 15,682 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 669

فایل شهر، مرکز تخصصی فروش داده‌های شهرسازی، جغرافیایی، معماری، منظر، محیط‌زیست و عمران

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما