کنترل صدا وراحتی رانندگی خودرو برای سالها مورد علاقه کارشناسان بوده است وتعداد زیادی از مطالعات در کاهش ارتعاش عمدتا در محدوده فرکانس 100 - 20هرتز انجام شده است. درمیان انواع ارتعاشات خودرو ، ارتعاش گروه های تعلیق مانند سیستم فرمان و مکانیزم تعلیق به دو نوع کلی تقسیم بندی می شودارتعاش جسم صلب جرم و فنر وجرم بدون فنروارتعاش سفتی قسمتهایی که از این سیستم بجای یک مدل ارتعاشی تشکیل شده است. ارتعاش جسم صلب جرم فنر و جرم بدون فنر به طور زیاد به ارتعاش در محدوده فرکانس نسبتا پایین مربوط است ارتعاش سفتی بوسیله جرم و سفتی ونیروهای میراکننده که قسمت های تشکیل دهنده آن هستند تعیین می شود...
در این بخش پاورپوینت تحلیل ارتعاشی تایر اتومبیل به علت ضربه دست انداز در 25 اسلاید برای دانلود قرار داده شده است. در ذیل فهرست مطالب و همچنین پیشنمایشی از آن آورده شده است.
فهرست مطالب:
مبلغ قابل پرداخت 15,682 تومان