مرجع دانلود برترین فایل‌‌های دانلود تحقیق، پروژه، پایان‌نامه، پاورپوینت و ...

دانلود پاورپوینت عوامل موثر در استعدادیابی ورزشی


دانلود پاورپوینت عوامل موثر در استعدادیابی ورزشی

"استعداد" در فرهنگ هاي لغت به معناي "توانايي ويژه و طبيعي" و "ظرفيت دستيابي به موفقيت" تعريف شده است. برخی دانشمندان عقيده دارند استعداديابي در ورزش عبارت است از "فرآيند شناسايي ورزشکاران فعلي که توان بالقوه اي براي نخبه شدن دارند". در اواخر سال 1960 و اوايل 1970 در اکثر کشورهاي اروپاي شرقي ، روش هاي ويژه اي براي شناسايي ورزشکاراني که داراي توانايي هاي بالقوه بالايي بودند ، کشف شد . برخي از اين روش هاي مورد استفاده در انتخاب ورزشکاران مستعد توسط متخصصان کشف و تنظيم شد . اين دانشمندان در پي آن بودند که مربيان را در انتخاب ورزشکاران مستعد براي يک رشته ورزشي خاص ، نسبت به توانايي هاي لازم براي آن رشته آگاه سازند. نتايج حاصله در اين مورد ، غيرقابل تصور و حيرت انگيز بودند . بيشتر افرادي که در بازي هاي المپيک 1972 مدال گرفته بودند ، به ويژه از کشور آلمان شرقي که به طور علمي انتخاب شده بودند ; نتيجه فرآيند شناسايي استعدادها بود...

در این بخش پاورپوینت عوامل موثر در استعدادیابی ورزشی در 21 اسلاید برای دانلود قرار داده شده است. در ذیل پیشنمایشی از آن آورده شده است.


مبلغ قابل پرداخت 15,682 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 619

فایل شهر، مرکز تخصصی فروش داده‌های شهرسازی، جغرافیایی، معماری، منظر، محیط‌زیست و عمران

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما