مرجع دانلود برترین فایل‌‌های دانلود تحقیق، پروژه، پایان‌نامه، پاورپوینت و ...

دانلود پاورپوینت سیستم کانبان(Kanban System)


دانلود پاورپوینت سیستم کانبان(Kanban System)

کانبان مانند بسیاری از سیستم‌های مدیریتی و بهبود کیفیت ریشه‌ای ژاپنی دارد. کانبان کلمه‌ای ژاپنی است که از دو کلمه­ی ژاپنی Kan (دیدنی) و Ban (کارت یا تخته)، تشکیل شده است. این سیستم دردهه ۱۹۴۰ توسط تایچی اووهنو Taiichi Ohno و در غول خودروسازی ژاپن و جهان، تویوتا (Toyota)، برای افزایش بازده مورد استفاده قرار­گرفت. کانبان یکی از روش‌های مدیریت پروژه است که توسط دیوید اندرسون تهیه شده و هدف آن حذف هرج‌ و مرج‌های درون پروژه با تمرکز بر اولویت‌هاست. اما این روش هدف دیگری را نیز دنبال می‌کند که عبارت است از پیدا کردن راه‌حل برای مشکلات مرتبط با گردش کار و فرآیندهای سازمانی‌ای که بعد از اتمام یک فعالیت منجر به شروع فعالیت دیگر می‌شود. این سیستم برای کنترل چرخه‌ی تامین کالا کاربرد دارد. اجرای این سیستم مانند دیگر سیستم‌های افزایش بازده و تولید، می‌تواند بسیار مفید باشد. کانبان برای تولید با هزینه‌ی کم و حجم بالا نسبت به تولید کم و هزینه‌ی بالا مفیدتر خواهد بود. کانبان در واقع مدیریت تولید است، و به ما جهت شروع و توقف تولید یاری می‌رساند. کانبان سیستمی برای رسیدن به JIT یا همان تولید به هنگام است...

در این بخش پاورپوینت سیستم کانبان (Kanban System) در 51 اسلاید برای دانلود قرار داده شده است. در ذیل پیشنمایشی از آن آورده شده است.


مبلغ قابل پرداخت 15,682 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 647

فایل شهر، مرکز تخصصی فروش داده‌های شهرسازی، جغرافیایی، معماری، منظر، محیط‌زیست و عمران

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما